Trwa ładowanie...

logo

Logowanie:     załóż nowe konto Zapomniałeś hasła?
  Komponujesz swój talerz   Złóż zamówienie
Strona główna > Pomoc

Pomoc

Co to jest SmoczyGlod.pl?
SmoczyGlod.pl to portal stworzony z myślą o użytkownikach Internetu, których dopadł głód. Teraz w prosty sposób zamówisz ulubioną potrawę z restauracji czy baru nie ruszając się od komputera. Szybko i wygodnie możesz pokonać głód zamawiając jedzenie przez internet prosto do Twojego domu, lub firmy. Po złożeniu przez Ciebie zamówienia restauracja, której menu posiadamy w serwisie otrzymuje smsa ze szczegółami Twojego zamówienia, realizuje je i dostarcza pod wskazany przez Ciebie adres.
Czy muszę ponieść dodatkowe koszty przez to, że zamawiam przez internet?
Nie, zamawianie na SmoczyGlod.pl jest bezpłatne, a wartość zamówienia będzie dokładnie taka sama ile zapłaciłbyś przy zamówieniu w lokalu lub przez telefon.
Dlaczego powinienem się zarejestrować?
Dzięki rejestracji posiadasz własne konto w naszym serwisie. Nie będziesz musiał wielokrotnie podawać swego adresu - wybierzesz go z listy adresów, których już używałeś w naszym serwisie, a zamówienie złożysz w niecałą minutę.
Poza tym będziesz widział wszystkie swoje zamówienia - pomoże Ci to przypomnieć sobie nazwę potrawy, która Ci bardzo smakowała lub restauracji, która bardzo szybko zrealizowała Twoje zamówienie.
Czy mam możliwość zmiany adresu dostawy?
Oczywiście. Bezpośrednio w procesie zamówienia zawsze masz możliwość wybrania adresu dostawy spośród tych, których używałeś dotychczas, lub podania nowego adresu.
Kiedy otrzymam moje zamówienie?
Zazwyczaj potrawy są dostarczane w czasie podanym przy konkretnej restauracji w formacie, Czas dostawy: czas minimalny – czas maksymalny (czas średni). W niektórych przypadkach, istnieje możliwość ustalenia warunków indywidualnie np. na określoną godzinę.
Gdzie mogę umieszczać wymagania dodatkowe?
Na samym końcu procesu zamówienia, jeszcze przed ostateczną akceptacją znajdziesz pole Dodatkowe informacje, które zostaną przekazane restauracji wraz z Twoim zamówieniem.
Jak mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało wysłane do restauracji?
Jeśli Twoje zamówienie zostało wysłane poprawnie otrzymasz od nas e-maila z informacją o dostarczeniu zamówienia do restauracji.
Czy mogę zmienić moje zamówienie przed jego złożeniem?
Za pomocą ikonek z plusami i minusami w "Twoje zamówienie" możesz zmieniać ilość potraw oraz usuwać je z zamówienia. Jeśli chcesz zmienić restaurację, przejdź do listy restauracji i wybierz inną. Dodając potrawy z nowej restauracji otrzymasz komunikat o zmianie restauracji. Po potwierdzeniu poprzednie potrawy zostaną usunięte.
Czy mogę wycofać moje zamówienie?
Nie. Proces zamówienia dwukrotnie prosi Cię o jego potwierdzenie, aby w maksymalnym stopniu zniwelować błędne zamówienia. W momencie, kiedy drugi raz klikniesz zamów, wówczas restauracja otrzymuje informację o złożonym przez Ciebie zamówieniu i je realizuje.
Co się dzieje w przypadku opóźnienia dostawy?
Korki na mieście, choroba kucharza – od czynników niezależnych od restauracji może ona przekroczyć czas dostawy. Jeżeli coś takiego będzie mieć miejsce restauracja ma obowiązek poinformować o tym Ciebie.
Jak mogę otrzymać fakturę za usługę?
Fakturę za usługę wystawia restauracja, u której składasz zamówienie. Informacje potrzebne do wystawienia faktury możesz wpisać w pole "Uwagi do zamówienia".
Gdzie mogę wysyłać swoje uwagi i skargi?
Swoje uwagi i skargi można przesłać na adres kontakt@smoczyglod.pl – dzięki Waszym opiniom będziemy wiedzieć, które restauracje wywiązują się ze swoich obowiązków, a które muszą jeszcze bardziej się postarać.
Nie mogę znaleźć restauracji w moim rejonie?
Jeżeli nie możesz na naszym serwisie znaleźć restauracji w swoim regionie, a znasz jakąkolwiek w swojej okolicy, która dostarcza jedzenie na wynos prześlij nam informacje o niej, a na pewno się z nią skontaktujemy i Cię o tym poinformujemy.
Zgubiłem swoje hasło – jak mogę się zalogować?
Na naszej stronie głównej po prawej stronie pod panelem logowania znajdziesz link – Zapomniałeś hasła? Po podaniu adresu e-mail prześlemy do Ciebie Twoje hasło, po jego otrzymaniu możesz się zalogować do swojego konta.
Wybierz miasto w którym jesteś, a następnie restaurację z której chciałbyś złożyć zamówienie: Szczecin Koszalin Goleniów
Poleć nas znajomym

Spodobała Ci się nasza oferta? Poleć nas swoim znajomym.

Korzystanie z serisu oznacza akceptację Regulaminu